Safi botanical silk shampoo

Wah safi dah keluarkan 3 lagi rangkaia  shampoo botanic.. bestnye shampoo safi ni sebab ianya adalah rangkaian pruk shampoo yang organic dari bahan bahan semulajadi.

Sape je yang tak kenal dengan  produk safi ni kan.. dah lama sangat berada di pasaran kita.. malah safi adalah antara produk yang amat terkenal dan mempunyai pelanggan yang setia dengan semua produk safi ni.. produk safi ni boleh dikatakan produk turun temurun la kan.. dari mak kita da guna produk safi ni..

Ok lah panjang pulak ye iris mengarut, sebenarnye iris nak share ngan korang semua tentang produk shampoo terbaru ya g dikeluarkan safi kali ni.. ada 3 jenis ye kawan.. ok iris share satu2 ye..

Safi shayla


1) Hair fall rescue

    ♥️ sesuai untuk korang yang mempunyai           rambut yang sangat kering dan gugur.

   ❤ bahan2nye pulak adalah dari minyak              bunga matahari.

    ❤ merawat rambut yang rapuh, dan                     menjadikan rambut lebih kukuh.

    ❤ melindungi lapisan rambut dan                       menjadikan rambut lebih kuat dan                 bermaya.

Hair fall rescue




2) Silky sheen care

    ❤ bahan semulajadi dari pati minyak                  bunga rose.

   ♥️  mengembalikan kelembapan rambut,              mengembalikan rambut dari kesan                  kusut dan tidak terurus.

   ❤  akan menjadikan rambut kembali                    bersinar, lembab dan mudah diurus.

Silky sheen care




3) Intense Nourishment

 ♥️  Sesuai untuk rambut yang kering dan             kasar.

❤  Di formulakan dari pati minyak bunga           chamomile.

♥️  Menyuburkan rambut dari akar,                       melegakan dari kegatalan, dan                         mengembalikan kelembapan rambut.

Irismyra.com
Intense Nourishment





Apa yang best lagi rangkain shampoo safi terbaru ini mempunyai bau yang sangat lembut dan menyenangkan,sesuai untuk wanita berhijab, rambut tidak busuk dan berbau kepam, segar sepanjang hari walau berhijab seharian..

Mana nak dapatkan produk safi ni? Korang boleh dah serbu kat semua rangkaian farmasi.. online di shopee atau lazada juga ye.. cepat korang dapatkan sebelum kehabisan stok ye..


1 comment

  1. This shampoo should work well on my hair. It will make it soft, shiny and bright. Just what I needed and looked for!

    ReplyDelete