Jom Minum Susu Berkhasiat Fernleaf Yang Enak!

Haiii koranggg hari ni iris nak shareee satu jenama susu segar yang sangat sedap dan kualiti yang sangat terbaikk.. mesti korang pernah dengar susu fernleaf kan? Susu fernleaf ni korang tahu tak susu yang diperbuat 100% susu segar dari new zealand.. lembu2nye smua hanya makan rumput2 yang segar dan subur serta berqualiti tinggi dan terbaik. Dan yang penting sekali susu fernleaf ni kaya dengan khasiat

Calcium tinggi
Protein
Vitamin A dan D
Kaya nutrien

susu segar fernleaf
susu segar fernleaf


Khasiat susu fernleaf

Untuk pengetahuan korang jugak Lembu susu ni jugak kann bebas meragut rumput tanpa dikurung. Satu2nye negara yang menternak lembu dan dibiarkan bebas meragut rumput yang tumbuh subur.. kira organik la kan pemakanan lembu2 diorang.. kalau lembu tu da makan makanan yang berkhasiat ofcourse la susu yang dihasilkan sangat berkualiti tinggi dan berkhasiat..

Kenapa iris pilih susu fernleaf?

Dah tentu la yang utamanye sebab khasiat dan kandungan nutrisi dalam susu segar fernleaf ni.. jenama susu fernleaf ni menawarkan kebaikan tenusu dari ladang-ladang di New Zealand kepada seluruh rakyat malaysia yang mengamalkan pengambilan susu fernleaf secara teratur, sekaligus membawa kepada diet sihat.



Rangkain produk dari Fonterra

Syarikat Fonterra juga ada megeluarkan beberapa produk lain seperti  susu Anlene iaitu susu dewasa nombor satu di malaysia.calciyum minuman dan yogurt butter anchor dan cheesedale juga dibawah jenama fonterra.

10 Manfaat dan Khasiat susu fernleaf

1. Menambah berat badan secara ideal
2. Menjaga kesihatan tulang dan gigi
3. Memperbaiki tekanan darah
4. Mengurangi stress
5. Sumber kalsium dan protein
6. Meningkatkan energi
7. Mencegah osteoporosis
8. Menjaga kesihatan rambut
9. Meningkatkan sistem kekebalan tubuh
10. Meningkatkan kesuburan

phewww banyakkan kelebihan yang kita dapat kalau amalkan minum susu ni..jom ambil langkah segera.. minum susu fernleaf yang banyak khasiat ni..

susu fernleaf
susu fernleaf penuh khasiat


3 comments

  1. Fernleaf jenama yang terkenal dan dipercayai sejak dulu...

    ReplyDelete
  2. yesss...akak suka susu fernleaf..hehe

    ReplyDelete
  3. Murni sekeluarga pon minum susu Fernleaf ni

    ReplyDelete