pengalaman bersalin di pusrawi..

by - March 08, 2016

pengalaman melahirkan nur damia salsabila salam semua.. entry ni khas untuk putri saya nur damia salsabila.. sekarang dah berumur 3 tahun 7 bulan.. biar dewasa nanti jadi kenangan dan pengalamn yang bermakna dalam hidupnye.. mama lahirkan mia pada 5 august 2012.. sbb x sabar nak jumpe putri mama.. mama pegi hosp pusrawi jumpe dgn doc jamaliah.. mia pnye doc spnjang kehamilan mama.. mama tanya dengan doc boleh tak nak cepatkan proses kelahiran mia..doc pn ok sbb dah msuk 38 weeks.. damia dah matang dalam perut mama... hihii


  PUTERI PAPA




\\\\





time nie berejam mama tahan sakit... lama sangat nak tunggu bkk jalan.. x tahan sampai sanggup mintak ape pun ubat tahan sakit.. epidural,etonoks.. tah ape lagi mama amik.. sampai lalok dibuatnye.. x pikir psal kos dah janji mia kluar dgn selamat je...huhuuu


alhamdullilah.. baby girl.. 38weeks 11.20pm 5 aug 2012 2.91kg pusrawi kajang

You May Also Like

3 comments

  1. Salam sis. Bersalin kat pusrawi kajang kena caj berapa ya sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa tu dgn epidural dan induce
      3700++

      Delete
    2. tu utk bilik single ye sis?

      Delete